Na těchto webových stránkách využíváme soubory cookie které nám pomáhají při poskytování služeb.
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies ukládaných na Vašem zařízení.
Chcete niečo vrátiť alebo vymeniť? Chýba vám nejaký produkt v balíku alebo sa počas prepravy poškodil? Sľubujeme, že všetko rýchlo vyriešime.
Ako tovar reklamovať?
Podľa § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka máte ako spotrebiteľ právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. V takom prípade nás prosím kontaktujte na info@naturalprotein.sk.
Vrátený tovar musí byť neporušený, neotvorený a v bezchybnom stave. Spolu s tovarom prosím pošlite aj formulár odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa zákona.
Pokiaľ bude všetko v poriadku, peniaze za vrátený tovar zašleme najneskôr do 14 dní na váš bankový účet.
Netrafili ste sa? Nevadí. Kontaktujte nás prosím na info@naturalprotein.sk so svojou požiadavkou na výmenu a všetko obratom vyriešime.
Až budete balík posielať späť k nám, starostlivo ho prosím zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Pri výmene tovaru počítajte prosím s tým, že budete hradiť náklady na dopravu.
To nás mrzí a za tohto nechceného šotka sa ospravedlňujeme. Obráťte sa na nás prosím na info@naturalprotein.sk a my začneme situáciu ihneď riešiť. Do e-mailu uveďte všetky potrebné detaily, najmä číslo objednávky.
To sa môže výnimočne stať počas prepravy. Pokiaľ je poškodený obal zásielky, skontrolujte prosím jej obsah ešte pred samotným prevzatím od kuriéra alebo na výdajnom mieste. V ideálnom prípade poškodenú zásielku vyfoťte. V prípade poškodeného tovaru balík nepreberajte a reklamujte ju hneď na mieste u dopravcu. Zároveň nás prosím informujte na info@naturalprotein.sk.